آخرین اخبار
کد مطلب: 80373
سردار حاجي‌زاده
پاسخ ايران به حمله رژيم‌صهيونيستي کابوسي مرگبار است/ مشکل خودکفايي کشور مديران مياني‌اند
تاریخ انتشار : 1393/05/29
نمایش : 1229
فرمانده نيروي هوافضاي سپاه گفت: مسئولان رژيم صهيونيستي بارها و بارها تهديداتي عليه ايران مطرح مي کنند، اما به خوبي مي‌دانند بهاي هر حمله‌اي به ايران و پاسخ ما آن چنان سنگين خواهد بود که حتي تصور آن هم کابوسي مرگ بار برايشان است.
به گزارش سلام لردگان، سردار اميرعلي حاجي زاده فرمانده نيروي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در جمع دانشجويان شرکت کننده در دوره راهبردي خط امام در مشهد مقدس با بيان اينکه پس از انقلاب همواره نيروهاي مسلح در بخش نظامي با بهره‌مندي از تدابير فرماندهي معظم کل قوا از تحريم‌ها عبور کرده‌اند، گفت: اميد است مديران و افسران عرصه‌ اقتصاد مقاومتي نيز بتوانند با الگوگيري از اين شيوه‌هاي موفق بر تحريم ها و تهديدهاي دشمن به نحوي مناسب غلبه کنند.
 

حاجي زاده گفت: رژيم صهيونيستي ممکن است تصميمي مبني بر تجاوز عليه ايران داشته باشد، اما قطعاً با بررسي پيامدها و عواقب آن و واکنش بسيار شديد جمهوري اسلامي ايران به اين نتيجه خواهد رسيد که تصميم ناپخته‌اي گرفته است.

فرمانده نيروي هوافضاي سپاه با بيان ضعف بسيار رژيم صهيونيستي و عدم توانايي اقدام نظامي عليه ايران اظهار داشت: ما حتي با فرض احتمال يک هزارم اينکه کشور هدف حمله ناگهاني اين رژيم قرار بگيرد، آماده‌ايم.

وي افزود: مسئولان رژيم صهيونيستي بارها و بارها تهديداتي عليه ايران مطرح مي کنند، اما به خوبي مي‌دانند بهاي هر حمله‌اي به ايران و پاسخ ما آن چنان سنگين خواهد بود که حتي تصور آن هم کابوسي مرگ بار بر ايشان است. جمهوري اسلامي به هر تهديدي در همان سطح پاسخ مي‌دهد.

حاجي زاده در ادامه سخنان خود در جمع دانشجويان با اشاره به مطرح شدن خودکفايي و بومي سازي پس از پيروزي انقلاب و تأکيدات و پيگيري‌هاي مقام معظم رهبري، گفت: نگاه فرماندهان، مسئولان ،مديران و آحاد پاسداران و نيروهاي مسلح همواره به فرامين فرمانده معظم کل قوا بوده و هست و علت موفقيت نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي در بحث خودکفايي همين گوش به فرمان امر ولايت بودن است.

وي سپس با مطرح کردن اين پرسش که وقتي مقام معظم رهبري بحث بومي‌سازي و ما مي‌توانيم را مطرح مي‌کنند، با وجود اين حجم عظيم نيروهاي جوان و مستعد، مشکل کجاست که هنوز گام بزرگي در کشور در اين رابطه برداشته نشده است؟، ادامه داد: مشکل مديران مياني‌اند. مديران مياني بايد تدابير و ايده‌هاي ناب را با توانمندي‌هايي که امروز وجود دارد به محصول تبديل کنند، که متأسفانه اينگونه نيست.

حاجي زاده در پايان تصريح کرد: ما امروز توان خود را در سطح وسيعي باور کرده‌ايم و مي‌توانيم بند ناف خود را از بيگانه قطع کنيم. با به کار بستن تدابير رهبري ضمن اينکه از مرز تحريم‌ها مي‌شود گذشت، اجازه خودنمايي هم به دشمن نمي‌دهيم.
منبع. فارس

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس